DU-YUR-DUK!

yıllardır müzik paylaşakımı yapmadığımız blogumuzda yeni yazılar gırmeye karar kıldık.evet oturduk toplandık konustuk buna karar verdik.eski linkleri tıklayıp duran sizlere de kıyamadık :( linklerin hepsi eski arkadaşlar.ölü olup olmadıklarını kontrol edin sonra indirin part ları derim.mutlu paylaşımlar :))

20 Ağustos 2007 Pazartesi

Harry Potter ve Ölümcül Kutsallar (Türkçe)

Yoldaşlık HP isimli bir fan topluluğundan 10'a yakın insan bölüm bölüm çevirmiş. Ben okuyorum, İngilizcesi ile karşılaştırdım, güzel bir çeviri.

Link

1 yorum:

mihman dedi ki...

biz bunu takdis diye bekledik yıllarca,getirdi kutsallar diye koydu önümüze.

o değil de harry potterin bitmiş olduğunu bilmek üzüntü verici. hiç bu kadar ateşli bir seri okumamıştım. gerçi ejderha mızrağını oku diyorar ama onun da korsanını bulamadım. ejderha mızrağını ödünç verebilecek biri var mı?